Szerző |
Üzenet |
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Máj. 26. 09:46
Itt dumcsizuk meg BSZili kivalo munkait, megosztva a tapasztalatokat, segitve a fejleszteseket, portokat!
|
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Máj. 26. 14:16
Megjott a Radeon 9800 Pro 256 megas vas a PEGA2-be. Majd tolok fel Jedy FPS ertekeket errol is!
|
teo
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 26. 17:39
http://obligement.free.fr/articles_traduction/itwbiro_en.php
itt egy interju is. Respect!
|
Chain-Q
Divatamigás
|
# Elküldve: 2014. Máj. 26. 18:05
Volt mar masik topicban. :) De ja, sose eleg belole!
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 11:37 - Szerkesztve: BSzili
Kiváló munkák? Végül is, nem kizárt hogy akad köztük olyan is :D Visszatérve a Jedi Outcast-ra, apróbb gondokat már felfedeztem a menüben, és javítottam. A legnagyobb gáz az lesz, hogy a Jedi Academy-ben teljesen más az időjárás effekt rendszer, ezért ilyen borzadályok előfordulhatnak: https://github.com/JACoders/OpenJK/issues/548
Ha a JK2-es effekt kódot alátolom, akkor tuti megjavul, csak előtte még puhatolózok kicsit, hogy mit fogadnának be a fő repóba.
Ja igen, akit érdekel itt a forrás: https://github.com/BSzili/OpenJK/tree/amiga
|
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 12:58
Oooo ... ize Outcast MOS verzio nincs? :)
Vagy ez mar jol megy OS4 alatt? :)
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 13:01
Hasonlóan megy mint a Jedi Academy, a gépigénye talán egy kicsivel barátságosabb. MorphOS verzió nem lesz amíg nem sikerült kideríteni, hogy mitől fagyogat.
|
Chain-Q
Divatamigás
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 13:55
A forrás kint van már? Hogy esetleg más is beledebugolhasson...
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 14:36
Naná, lásd az előző előtti hozzászólásomat :)
|
Chain-Q
Divatamigás
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 15:08
ÖÖööö, bocsi, ha az ember sokat van write only userek között, néha ő maga is azzá válik... :) :P
|
Chain-Q
Divatamigás
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 16:35 - Szerkesztve: charlie
@BSzili:
BTW, a setenv save TGL_DEBUG 1
(Vagy TGLDEBUG 1, nem emlékszem...) Gondolom ismert? A TinyGL elképesztő mennyiségű debugot kezd a logba tolni ilyenkor. Hátha valamiből kiderül, hogy mitől hány be az OpenJK MorphOS-en, simán lehet bug is a rendszerben...
Annyi még a trükk, hogy az ENV változó beállítása után flusholni kell a tinygl.library-t és újra betölteni: "flushlib tinygl.library".
Ha ismerted akkor bocs megint. :) Csak nem tudom mikor lesz időm ránézni, hátha addig ez segít valamit...
|
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 16:52
Ok, lehet kapni MOS tesztverziot? Szivesen segitek!
Magyaritottam ezt is! Es ezzel kapcsolatban talaltam egy bugot. Szal a Academy-vel ellentetben itt az atvezetoknel nem teszi ki a szoveget az OS4 verzio! Semmilyen nyelven sem ... meg futok vele egy kort, hatha en benaztam azert ...
Akit erdekel erdeklodjon nalam privatban:
dh1 at amigaspirit dot hu
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 18:46 - Szerkesztve: BSzili
@Chain-Q Tudok a TGLDEBUG környezeti változóról, bár az OpenJK teszteléskor még nem próbáltam. Régen alapból be volt lőve a user-startupban, csak amióta fel lett turbózva kiszedtem :)
@dh1 A forrásból bármikor lefordul MorphOS-en, csak egy make-et kell neki nyomni. Az oldalamra nem akarom feltenni, nehogy megvegye valaki a játékot csak azért, hogy szétfagyjon a gépén. Már kaptam bőven logot jótét lelkektől, de csak annyi derült ki, hogy random helyeken hal el.
Az átvezető feliratok nálam se mennek OS4-en, ez tuti valami big-endian/little endian gebasz lesz.
|
Chain-Q
Divatamigás
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 22:31
@BSzili:
Régen alapból be volt lőve a user-startupban Az minek? :) Mármint: miért nem jobb a setenv save, ami leteszi fájlként a cuccot az ENVARC:-ba, ami bootkor felmásolódik az ENV:-be és nemkívánt esetén egyszerűen törölhető?
Na persze mindegy, bikeshed meg részletkérdés...
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 27. 22:38
Nekem egyszerűbb volt kikommentelni amikor nem kellett, mint kitörölni ENVARC:-ból, aztán megint beállítani ha kell. Persze most már annyi debug infót tol, hogy egyik megoldást se használnám.
|
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Máj. 28. 09:13
Quoting: BSzili Az átvezető feliratok nálam se mennek OS4-en, ez tuti valami big-endian/little endian gebasz lesz.
Te is magyaritottad az Outcastet vagy az Academyre mondod ezt? Mert Academy nalam jo!
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 28. 12:17
Ja bocs, én a Jedi Outcast-ra gondoltam. Nálam abban nem akart OS4-en megjelenni a felirat az átvezetőben, de lehet csak én néztem be valamit. A Jedi Academy-t ki fogom próbálni, hogy nálam mit művel.
|
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Máj. 28. 14:03
En is az Outcastrol beszelek kollega! :)
Academy-nel van szepen atvezetoknel felirat Outcastnel nincs.
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 28. 15:04
Na csak felfogtam, hogy miről van szó :P A lényeg, hogy a Jedi Outcast-ban magyarítás nélkül sincs egy darab felirat se. Telenyomom debuggal, aztán kiderül mi baja van.
|
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Máj. 28. 17:17
Nem :D
A jatekban vannak atvezeto videok, animaciok, ahol a sztorit meselik, ott az Academyben is megjelenik a magyar vagy angol felirat. Es ugye a jatekon belul, az akciokepernyon is vannak szovegek, feliratok, hintek stb. Az is szepen magyar.
Mig az Outcastben csak a jatek kozbeni feliratok jelennek meg szepen magyarul, az atvazeto animoknal sajnos semmisem jelenik meg, meg kulfoldi szoveg sem ...
Meg egy eszrevetel. OS4 alatt mindket portban ha a szinmelyseget 32 bitre allitom azonnali GreamReaper a jutalom leOKezaskor, 16 es defaultnal nincs para ... a textura lehet 32-16-default nincs gond (Ati R9000Pro / 128 mb)
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 28. 17:26
Én is az átvezetők felirataira gondoltam, csak kicsit szűkszavúan fogalmaztam. Nekem nem volt gond a 32-bites színmélységgel, legalábbis a JKA-ban, JO-nál nem próbáltam. Esetleg egy egy stacktrace-t tudsz adni, hogy lássam hol vacakol?
|
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Máj. 28. 17:42
Kuldtem vmit? Ez kell? :)
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 28. 17:54
Tökéletes, innentől átveszem a nyomozást!
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 28. 23:49
Megvan miért nem mennek a feliratok... ritka gusztustalan kód, ami szerintem csak véletlenül működik x86-on, mert ott minden argumentum a stack-re van tolva. Nem mellesleg emiatt volt lyukas 1-2 modell is. Csak okulásképpen:
const char *CG_Argv( int arg ) { static char buffer[MAX_STRING_CHARS]; cgi_Argv( arg, buffer, sizeof( buffer ) ); return buffer; }
és utána csinál egy olyat, hogy:
CG_CaptionText( CG_Argv(1), cgs.sound_precache[atoi(CG_Argv(2))] );
Na itt az összes CG_Argv ugyanazt az értéket fogja visszaadni a függvénynek. Jaj mamám...
|
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Máj. 29. 01:10
:)
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Máj. 29. 16:06
A hibákat javítottam, archívum frissítve. A 32-bites színmélységgel az volt a gond, hogy MiniGL-el nem lehet ilyen kontextust létrehozni. Most jól meghekkeltem, hogy nyisson helyette 24-biteset, ami a default.
|
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Jún. 04. 11:11 - Szerkesztve: dh1
Bekerult a PEGA2-be egy Radeon 9800Pro / 256Mb Memorajel: 324 MHz GPU orajel: 378 MHz
OS4 es MOS is 128 megat lat csak belole, gondolom ilyen a driver ... (OS4-en a HD Radeon driver is csak 256 megat lat minden AMD kartyan)
Oooooo ... A Jedi portoknak OS4 alatt kellene menni 9800Pro-n? Vagy OS4-en nincs meg 9800 alatt semmifele 3D tamogatas, faxom sem tudja mar ... hogy most mi Warp3D-s meg mi nem ... namert nalam nem mennek ... :)
MOS alatt megy szepen az Academy.
12-32 FPS kozott. 1600x1200-ban, 32 bit, fullscreen, geometria maxon, textura kozepesen, trilinear, shaderek on, video sync on, minden arnyek es fenyeffekt bekapcsolva volumetrikus arnyek modban.
Igy eleg hektikus, mert a fenti ertekek kozott mindent lehet merni.
A textura minoseg novelesevel aranyosan lassul a jatek, mig legmagasabb minosegenel mar nem eleg az 1 giga ram sem, tudom ide kene a textura tomorites tamogatas vagy mi ... 1 fps es a hang szaggat
Erdekes, hogy a vsync kikapcsolasa nem plusz fps-t hoz hanem 2-3-al kevesebbet. Ha off akkor nem tudok kicsikarni 32 fps semmilyen sceneben, csak 29-31 ... :)
Egyik verzio alatt sem lehet 1600x1200-nal magasabb felbontast beallitani, mert a kovetkezo neki a 2048x1536, amilyen felbontast tudo monitorom nincs es kivalasztva kep sem lesz ... szal asszem ez a bug a PC-s verziot is erinti ... ott sem tudtam 1600x1200 feletti normalis felbontasertekeket valasztani ...
Kozben bekerult a PEGA2-be egy Audigy2 is ... Erdekes, hogy mind OS4 mind MOS alatt tulvezereltnek tunik a cucc, aka recseg, torzit ... mixerrel bele kell nyulni, hogy jo legyen ... erdekes, eddig az alaplapi AC kodekeknel ilyet nem tapasztaltam sem Pegan sem SAM-en ... (szerk.: visszaallva alaplapi kodekre, az ugyan azon beallitasokkal messze halkabb mint az Audigy2, valoszinuleg ez az oka a tulvezerlesnek, hogy a megszokott beallitasok tulzoak az SB-hez ...) Az FPS-re nem volt hatassal az Audigy ... sem rosszabb sem jobb nem lett ... neten olvastam, hogy OS4 alatt a RunInUAE cuccok hangkartyaval par FPS-el tobbet tudnak ... ezt meg majd ezutan tesztelem)
|
dh1
Mr. DTP
|
# Elküldve: 2014. Jún. 04. 12:35
itt a megoldas: ATI Radeon 9800pro 128 MB Working but no 2D acceleration and no Warp3D support, overlay works
Erdekes ezt shol nem reklamozza a Hype ... kanyjukat ...
|
Chain-Q
Divatamigás
|
# Elküldve: 2014. Jún. 04. 13:01 - Szerkesztve: charlie
@dh1: Breaking news: a Radeon 9800 R300 alapú, a késői PowerBookokban lévő chip közeli rokona, ezért nincs MorphOS alatt sem Warp3D hozzá (csak OpenGL). OS4 alatt csak a max. az R200-as chipeken (R9200 a teteje) van bármiféle 3D gyorsítás, szerintem lassan kb. 8 éve ez a helyzet...
A 2D kb. csak "véletlenül" működik ezeken a kártyákon a meglévő driverrel, mert az R300/R400 chipek 2D alrendszere kb. 1:1-ben a korábbi chipekből jön, a 3D-t viszont teljesen átalakították.
Pluszban ha van is compositing, az is jóval lassabb lehet rajta OS4 alatt, mert - legalábbis MorphOS-en - az alpha átlátszóságokat meg ezeket a rendszer a chip 3D részével számolja, ami ugye tök más mint az R200-on.
Szerinted korábban miért nem ezeket használta mindenki Pegasosban, ha egyszer működik? :) Hát ezért, korábban nem volt 3D semmi alatt ezzel (max. Linux, az meg...), szóval jó reggelt. :)
|
BSzili
Tag
|
# Elküldve: 2014. Jún. 04. 14:01
dh1 Nem bug, hanem feature. Az összes id Tech játékban van egy adag előre definiált felbontás, abból lehet választani. Quake3 fölött be lehet állítani saját felbontást is, imigyen: r_customheight xxx r_customwidth yyy r_mode -1
|