Hírek | Archívum | Fórum | IRC | Amiga | AmigaOS | FAQ | RSS

 - Fórumok - Regisztráció - Keresés - Statisztika - Szabályzat - Pegasos.hu fórum
forum.amigaspirit.hu / Fejlesztés / Játékfejlesztés
. 1 . 2 . >>
Szerző Üzenet
Hevö
Tag
# Elküldve: 2010. Jún. 14. 21:57


Tisztelet mesterek!
Megkaptam a fejlesztőktől a jogokat az alábbi pda játék Amigás portolására, illetve a teljes grafikai anyag tetszőleges felhasználására, egy esetleges új amigás játékban.
http://www.redshift.hu/legacyreview/legacy.htm
Eredetileg amigára jött volna ki a game...végül pda-n lett az év rpg játéka 2004-ben :)
Továbbá folytatjuk egy felülnézeti-tankos-lövölde fejlesztését is, amit 17-évvel ezelőtt kezdett el tervezni két lelkes, magyar amigás.
Grafikusaink, és zenészeink már vannak. Nagy-nagy szeretettel várjuk coder(ek) jelentkezését 68k classic verziók készítéséhez!
Hevö/TBS

adsr
Kukabúvár

# Elküldve: 2010. Jún. 15. 07:30


Quoting: hevesi
Grafikusaink, és zenészeink már vannak.


Ha esetleg mégis zenész hiányt szenvednétek, akkor szóljatok... Hátha tudok segíteni :-)

Hevö
Tag
# Elküldve: 2010. Jún. 15. 22:32


adsr kolléga: most számoltam meg őket - jelenleg 3 zenészünk van :)
Viszont aki ma, Magyarországon megkeres, és megtisztel azzal, hogy meló, és család mellet amigás produkcióban szeretne aktívan részt venni, annak én nagyon örülök, és ki fogok találni valamit!
Addig tessék villantani valami jófajta zenét!

adsr
Kukabúvár

# Elküldve: 2010. Jún. 16. 08:26


Oké, köszi!

Milyen formátum legyen? Jelenleg csak pöcén elkövetett zenéim vannak, ha meg nem köveztek, de már ezerrel gyakorlok újra Amigán is!

Üdv!

Hevö
Tag
# Elküldve: 2010. Jún. 22. 22:08


adsr: kérnék egy elérhetőséget!

adsr
Kukabúvár

# Elküldve: 2010. Jún. 23. 08:38


mari pont zsolt kukac freemail pont húúú

Lazi
Mr. AmiCon

# Elküldve: 2013. Sze. 20. 10:47


Ellipszis palyan mozgatok egy targyat. Sin/cos-al van szamolva a palya, x iranyban felszorozva egy konstanssal.

A mozgashoz sebesseget szamolok ami folyamatos, fuggetlen az fps-tol (ahogy javasoltad Charlie).

Az ellipszis azonban rocogos. Latom, ahogy a szamitott ertek egesz pixelre kerekitett erteke osszevissza ugral.

Demokat nezve miert latszik gyonyoru szabalyosnak az iven torteno mozgas is? Raadasul kis felbontason.

dekanyz
Tag

# Elküldve: 2013. Sze. 20. 10:58


Bekopizod azt a reszt, ami szamolja az x/y kordinatakat?

Lazi
Mr. AmiCon

# Elküldve: 2013. Sze. 20. 11:28


x=Int(game.ra_x_torsion*game.ra*Sin(Rad(r))+game.centerx+.5)
y=Int(game.ra*Cos(Rad(r))+game.centery+.5)

YADA
Tag

# Elküldve: 2013. Sze. 20. 12:02


A hasznalt timer eleg pontos? Nem az lepked tul nagy lepesekben? (20ms)
De inkabb:
Jol latom fokokban szamolva lepkedsz? Es az veletlenul nem integer?

Lazi
Mr. AmiCon

# Elküldve: 2013. Sze. 20. 12:13


Koszi, atrakom float radianba es kiprobalom.

AliveMOon
Tag

# Elküldve: 2013. Sze. 20. 20:26 - Szerkesztve: alivemoon


Csak egy trükk, játéknál úgy is mindig kell az előző pozíció, ütközés vizsgálatnál, hogy tudd hova kell interpolálni a figurát ha közben ütközött, azaz én mindig p2-be számolom az új pozíciót és ha nincs esemény p1 és p2 között, rakom p1-be. azaz nem elég a felbontás intben alapból lehetne a kijelzés interpolált p1->p2 között, végül is mintha követné a p2-tőt.

Pontosabban én mindig igy dolgozom:
prev, top, future

prev -ahol volt
top - a függvény csúcspontja
future - a csúcs után valamikor

Azér 3 vektor, mert ha mondjuk a sík párhuzamos lenne az első irány vektorral

így lehet olyat, mondjuk, hogy a figura felmászik egy sámlira, stb..

Hevö
Tag
# Elküldve: 2014. Okt. 06. 15:52


Mesterek! Tudom, hogy manapság igen ritka madárfajta az amigás coder, de igen nagy szorultságomban most hozzátok fordulok! Lepattant a coderünk a DMP Games-nél, ahol a Chaos Guns nevű játékunkat fejlesztjük, és amiről olvashattok is nemsokára az AM08-ban. Erősen szükségünk lenne egy amigás coderre! Igen, család mellett, meló mellett... pénz nem tudom mikor lesz valaha belőle, viszont tervezünk szép, dobozos kiadást is...jó lenne, ha nem tűnne el a süllyesztőben ez a project! Nem tudom lesz-e valaha még ilyen nagyszabású project classicra...

LacaHero
Tag
# Elküldve: 2014. Okt. 06. 20:17


Sír a lelkem, bárcsak 20 évvel ezelőtt lett volna ilyen lehetőség...
2.5 melóhely mellett + 3 tanfolyam vizsgával + család kisgyerekekkel ... annyira nincs időm, pedig még megpróbálnám feleleveníteni / újra megtanulni ...

Szívből drukkolok!

Nem lehet modulárisan tervezni és több ember felé szétosztani a feladatokat?

Chain-Q
Divatamigás

# Elküldve: 2014. Okt. 07. 12:14 - Szerkesztve: charlie


@Hevö
Azt a 10000 soros kódot pár napos meló átkonvertálni C-be. Ha gondolod ezt megcsinálom nektek. Főleg mert én kódoltam elég sokat PowerD-ben régebben, szóval nem ügy. Utána C-hez már találtok annyi kódert amennyit akartok, mert viszont fejleszteni nincs időm.

(Mondanám, hogy átírom Pascalba, de akkor megint rám maradna az egész, szóval jobb ez így mindenkinek... :)

Írjál e-mailt.

dino
Kék troll

# Elküldve: 2014. Okt. 07. 13:22 - Szerkesztve: dino


Quoting: charlie
Ha gondolod ezt megcsinálom nektek.

Ez kurvajo! Hajra! Ne keruljon a kukaba az egesz.
Koszi!
Szerk:
(nekem semmi kozom hozza, csak szoritok, mint Amigas)

siz
Tag

# Elküldve: 2014. Okt. 07. 15:03


Quoting: charlie
(Mondanám, hogy átírom Pascalba, de akkor megint rám maradna az egész, szóval jobb ez így mindenkinek... :)

Hozzám a Pascal közelebb áll, azzal többet foglalkoztam, mint C-vel. Viszont időm nekem sincs, tehát tényleg rád maradna. :)

Hevö
Tag
# Elküldve: 2014. Okt. 07. 20:10


De hatalmasan nagy istenség vagy te Csárli - köszönöm!
Cseh kolléga fog neked írni.
(Arra ami a scenergypontdfmkponthu?)

Chain-Q
Divatamigás

# Elküldve: 2014. Okt. 07. 20:26 - Szerkesztve: charlie


Oda akár. De inkább charlie at amigaspirit hu

dh1
Mr. DTP

# Elküldve: 2014. Okt. 08. 12:30


Ennek a portolasa MOS esetleg AOS4-re mekkora melo lenne?

http://www.oolite.org/

Eleg korrekt cucc

dekanyz
Tag

# Elküldve: 2014. Okt. 08. 12:53


Mekkora lehet ennek a HW igenye?

dh1
Mr. DTP

# Elküldve: 2014. Okt. 08. 17:07


PC-s tavlatokban nem nagy ....

Chain-Q
Divatamigás

# Elküldve: 2014. Okt. 08. 19:04 - Szerkesztve: charlie


@dh1:
Ennek a portolasa MOS esetleg AOS4-re mekkora melo lenne?

Elég nagy, mivel - ahogy nézem - Objective C-ben van írva. Szóval kéne egy Objective C fordító és némi ObjC runtime indulásnak...

A fasznak használnak ilyen egzotikus nyelveket emberek. Bezzeg Pascalban milyen egyszerű lenne átírni. :P

siz
Tag

# Elküldve: 2014. Okt. 08. 22:01


El nem tudom képzelni, hogy mi vihet rá arra valakit, hogy PC-re Objective C-ben fejlesszen. (hacsak nem iOS-ről portolta)

Chain-Q
Divatamigás

# Elküldve: 2014. Okt. 08. 23:41


Gondolom valami Maces háttérrel rendelkező fejlesztő állt neki, aztán utána lett portolva máshova. Végülis a mainstream rendszerek lefedettek, szóval miért ne.

Chain-Q
Divatamigás

# Elküldve: 2014. Okt. 10. 14:37


Keresek embert aki tud Rubik kockát kirakni rutinból, amigás és úgy érzi van játékdizájn érzéke. Egy kísérleti projektről kellene vélemény, hogy basszak-e el rá még több időt vagy ne. :) AGA+060, UAE vagy nextgen rendszer szükséges.

email még mindig: charlie (kulacs) amigaspirit (zsír) hu

dh1
Mr. DTP

# Elküldve: 2014. Okt. 10. 18:42


dizajn erzekem van, rubik kocka nem az erossegem ...
ha gondolod ...

dh1
Mr. DTP

# Elküldve: 2014. Okt. 12. 14:44


Gondolom JAVA ugyileg sem all jol egyik nextgen OS-sem ...
Csak mert ...

https://code.google.com/p/open-ig/wiki/FrontPageHU

dekanyz
Tag

# Elküldve: 2014. Okt. 13. 09:42


Hogy mi kesztet embereket arra, hogy egy ilyen projectet Java-ban irjanak meg...

siz
Tag

# Elküldve: 2014. Okt. 13. 16:07


Quoting: dekanyz
Hogy mi kesztet embereket arra, hogy egy ilyen projectet Java-ban irjanak meg...

Azt írja, hogy azért mert ő Java fejlesztő. Előnynek tekinti, hogy minden olyan platformon megy, amin valami viszonylag friss Java fut. Én is fejlesztek Javaban (mostanában főleg abban), de azért játékot nem abban írtam volna.

. 1 . 2 . >>
forum.amigaspirit.hu / Fejlesztés / Játékfejlesztés
 
 

Powered by online community script miniBB™ © 2001-2019